RETOURNEREN
Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij La Decollette. Blijkt de kleur of maat toch niet goed? Dan kunt u het artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. U ontvangt dan binnen 7 dagen uw geld terug.
INDIEN U MET PAYPAL HEEFT BETAALD, ONTVANGT U AUTOMATISCH DE VERZENDKOSTEN RETOUR!
Ruilen
Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel ruilen?
U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van uw aankoop aan ons laten weten dat u een artikel wilt ruilen. Stuur hiervoor een mailtje naar onze Customer Support: info@decollette.nl. Kijk bij ‘Hoe kan ik een artikel ruilen’ om te zien wat de vervolgstappen zijn.
Wat zijn de kosten van ruilen?
Als u een artikel wilt ruilen, betaalt u alleen voor de kosten van de retourzending via het afgiftepunt.
Hoe snel krijg ik het geld teruggestort op mijn rekening?
Hebben we het door u teruggestuurde artikel ontvangen? Dan storten we het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 7 dagen terug op uw rekening. Vanwege hygiënische redenen kunnen wij helaas geen gedragen artikelen retour nemen.
Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
Wil u het artikel ruilen of retourneren? Geen probleem. Dit doet u als volgt:
- Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van uw aankoop een email naar: info@decollette.nl
- Geef in de email aan welk artikel u wilt ruilen.
- Stuur het artikel, voorzien van de originele labels en het retourformulier terug naar:
La Decollette/Walking Trading
Lijnbaan 59B
1969 ND Heemskerk - Hebben we het artikel ontvangen?
Dan storten we het totale aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 7 dagen terug op uw rekening. De verzendkosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.
In geval van ruiling bestelt u het artikel in de juiste maat/kleur opnieuw via onze webshop.
Wat zijn de kosten van retourneren?
Als u een artikel retourneert, krijgt u het aankoopbedrag terug. De initiële verzendkosten worden niet vergoed. Daarnaast betaalt u voor het terugsturen van het artikel via het Postkantoor.
Hoe snel krijg ik het geld teruggestort op mijn rekening?
Hebben we het door u geretourneerde artikel ontvangen? Dan storten we het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug op uw rekening.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Stuurt u een artikel terug, omdat het is beschadigd? Of omdat u er een andere, terechte klacht over hebt? Dan zijn de retourskosten voor onze rekening. Geef je klacht binnen 7 dagen per email door aan onze Customer Support: info@decollette.nl. Wij komen dan binnen 5 werkdagen bij u terug met een oplossing.